Vakna?

Ville hellst inte det. Var ju som morgon i dag. Men det blev inte mycket med det, kl 7.07 ringde kära tandläkaten och sa att jag intekunde komma dit i dag, för tandis var hemma med sjuk barn. Jaha ja inget att säga till om då. Men det förstör ju lite, nästa vecka är en del som ska göras. måste fixa balklänningen, hade varit så skönt att få tandis överstökat, men men. Idag blir det baluppsättningar, ska bli mycket intressant. Synd bara att jag inte vet hur jag vill ha det. Men det ska nog ordna sig!
Ha en bra dag!


"Bev störd i natt... Men vågar inte öppna själv. Vill inte få nått kastat på mig..."

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Heeej :-)
Missa inte vår Stora CIDER Special på TheGuide idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback