Midsommar

         

En mycket trevlig midsommar trots lite regn. Det hela började bra var i Melbystrand med Linus och åt lite Mc hittade en midsommar outfit, sedan körde vi hem. Och när jag kommer hem upptäcker jag att mamma har låst där uppe och jag inte har den nyckeln med migj=( Efter ett litet sammanbrott begav jag mig tillbaka för att möta pappa på melbystrand med nyckeln. Sedan var det snabbt hem för att göra sig i ordning för att skynda till Cissi. Hämtade upp hellan på vägen med. Väl hos Cissi var det Mycket trevligt som vanligt. God mat, mycket god efterrätt och skojjiga lekar! Helt klart en lyckad kväll!
Sedan bar det av till Perkmar, där var trevligt där med.
Allt som allt var det en mycket lyckad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! Var bara tvungen att länka denna till dig :)
http://www.stureplan.se/articles/5353/

2007-07-17 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback