Jobb Jobb Jobb

Känns som om det är det enda jag gör. Har man missat nått i sommar eller var det helt enkelt bra att man missad det. Känns som att lite har missats och lite som man kanske missat med mening. Men i vilket fall, nu när man ska åka bort känns det lite som om man kommer att tappa lite folk? Gör det något? Eller kommet det att förfölja mig i resten av livet?  Eller så gör resan banden starkare mellan oss. Många frågor utan svar, men snart får ja väl svaren, eller ser dem själv.
Ah, orkar inte djupa ner mig i detta just nu, kräftis i kväll i särdal av alla ställen, och fortfarande lite som ska fixas med resan, kan inte bestämma mig när jag ska hem. Vill jag komma hem?? Alla dessa frågor. ska nog vila huvudet lite..

Kommentarer
Postat av: petra

vart ska du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback