I dag

- Vaknade och mådde inge vidare... ont i huvudet. Får se hur det artar sig, i annat fall blir det ingen utgång i kväll=(
- Måste hämta mina bilder, fixa så att jag får de andra på cd så jag kan använda dem lite mer..
- Fixa klipp tid till mamman
- Se till att dricka mycket vatten
- Skulle tvättat bilen men det blev lite lång sovning på killen så det får bli en annan dag.
- Skulle inbte sitta fel med en ny outfit tills i kväll, även ett par skor skulle behövas
- Försöka få L:et att komma i tid till jobbet.
- Lurka mer på om det ska bli ett år i australien eller inte.
- Kolla om det är någon som är på en sista minuten typ i morgon? Eller i alla fall innom en snar framtid.
- Eller så år det bli en weekend med Lovern. Vem vet.

Men förs av allt ska jag knarka lite ipren eller liknande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback